• ВКонтакте
  • Facebook
  • Twitter

CITROEN C4 Club Ukraine

Украинский Клуб Citroen C4, Citroen C4L Sedan, Citroen C4 Aircross, Citroen C4 Picasso - форум.

  • Форумы
    • Список форумов
    • Активные темы
    • Непрочитанные темы
    • Поиск в форумах
  • Пользователи
    • Наша команда
  • Информация
    • FAQ
    • Правила форума
    • Автолинейки
  • Вход
  • Регистрация

Помилка p0011 1.2 puretech 130. Пасок ГРМ.

  • Версия для печати

Список форумов › ТЕХНИЧЕСКИЙ РАЗДЕЛ CITROEN C4 › Двигатель, Топливная система Citroen C4

Ответить
Первое новое сообщение • 1 сообщение • Страница 1 из 1
  • −

Непрочитанное сообщение Roman_o_v » 12.11.2020, 20:44

Всіх вітаю на форумі.
Мій перший сітро. С4 купував б/у для дружини.
Машина радує.
Купував авто з пробігом 30000 3 роки. У попередньої власниці закінчувалася гарантія. Судячи з сервісної книги олива мінялася на 18000 наступна мала бути на 28000. І як тільки знизилась температура повітря до стабільних нижче 10 випала помилка p0011.
Надивившись відео в інеті поліз до клапана який керує фазами газорозподілу.
Уточнення двигун 1.2 puretech 130, на три циліндри з турбіною.
Клапан робочий не забруднений. Поміняв мастило, залив total ineo first 0w30. Помилка знялась. Щасливий їздив ще рік до зниження температури повітря нижче +10.
Знову помилка p0011. Нові пошуки причини. Виявлено що клапанів регулювання фаз газорозподілу 2 вони стоять симетрично один навпроти одного. Щоб добратися до того що стоїть зі сторони салону прийшлося трішки повозитись. В сухому залишку дістав, на вигляд кращий ніж зі сторони бампера.
До їх роботи зауважень немає. Поміняв місцями помилка не помінялась на p0014 що я очікував. Консультація з сервісом Ford, не офіційним в яких також є мотори з ременем грм всередені- тобто в оливі, нічого не дала. Знову заміна оливи, на оливу comma. Знову їзда без проблем до холодів. Але цей раз пробіг біля 2000. Минулої заміни пробіг 6000.
Отже знову проблема, знову помилка р0011.
Начитавшися іноземних форумів з'ясував:
На перших версіях мотори eb2dts або thp він же 1.2 puretech 130.
Проблеми з пасками грм. Перша версія deyco з гладкою зовнішньою поверхнею. Друга ревізія з структурною зовнішньою поверхнею (на моєму авто саме такий). Третя ревізія знову з гладкою.
Сьогодні вскрив старий фільтр і виявив на поверхні паперової гармошки дрібні частки. Схожі на дрібні опилки паска.
Моя версія чому помилка випадає - пасок потроху кришиться.
А тепер питання.
Можна далі експлуатувати авто на цьому паску до пробігу 50-60000 (на даний момент 38000) міняючи оливу раз на рік total 5w30 ecs?
Скільки коштує робота по заміні паска?
Міняти потрібно тільки пасок чи весь набір?
Якщо міняти тільки пасок то чи норм фірми continental або Hutchison?
Всім дякую за увагу і за відповіді!
Roman_o_v
Откуда: Вараш
Репутация: 0
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 12.11.2020
Ваш автомобиль: C4 1.2 puretech 130 акп 6
Вернуться к началу

Sponsor

Sponsor
 
Вернуться к началу

Ответить
1 сообщение • Страница 1 из 1

Вернуться в Двигатель, Топливная система Citroen C4

Кто сейчас на сайте

Сейчас этот форум просматривают: 6 гостей

  • Список форумов
  • Удалить cookies конференции • Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
АвтоПортал Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru







Украинский Клуб Citroen C4 создан на основе phpBBex

Предложения по вопросам сотрудничества и партнёрства направляйте нам на почту.

Владелец и Администрация форума не несут ответственности за содержание тем и сообщений, публикуемых пользователями.

© 2013 г.