Вчера случилась беда - "затроил" дизель. У официалов приговор замена фосунки, т.к. что то полетело внутри, судя по всему пьезоэлемент. Но у них же все по взрослому ( по инструкции) - менять все 4+ трубки, прокладки,шайбы, болтики какие-то, экраны, прошивка и т.д. Получается по деньгам очень накладно. Почему менять все 4, есть ли резон ставить б/у, есть ли смысл в ремонте? Может кто сталкивался? Какие мысли, варианты? И где все это можно достать если что?
Доброго дня. Розповім свою історію. На моєму 1.6 HDI накрився на одній форсунці пєзоелемент. Доїхав до СТО де займаються ремонтом форсунок (дизельсервіс). Зробили за 2-3 год (поставили б.у. пєзо), але після ремонту форсунки та її настройки, на холодну при оборотах 1400-2000 і нагрузці відчутно появився металевий стук. Після 5 хв. роботи і прогріву стук зникає повністю. Вже так 2 місяці катаюсь, ніяк не можу заїхати її знову на стенд відправити, можливо щось із розпилювачем начудили. По розходу і тязі - змін не відчув. Тому сміливо можете їх міняти по одній або й ремотнтувати...